آلبا: اختلافی با انریکه ندارم

به گزارش مهسان بلاگ، یوردی آلبا بعد از دعوت شدن به اردوی تیم ملی اسپانیا تأکید کرد که با لوئیز انریکه، سرمربی این تیم هیچ مسئله ای ندارد. انریکه ماه جولای به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد اما تا هفته اخیر دفاع چپ بارسلونا را دعوت نکرده بود و خیلی ها این موضوع را به اختلافاتی که این دو نفر در زمان مربیگری انریکه در بارسلونا (2014 تا 2017) داشتند نسبت دادند.

آلبا: اختلافی با انریکه ندارم

بعد از غیبت در 4 بازی اول تیم ملی اسپانیا زیر نظر انریکه، حالا آلبا دوباره دعوت شده است و می تواند در لیگ ملت های اروپا امشب مقابل کرواسی و در بازی دوستانه مقابل بوسنی و هرزگوین به میدان برود. آلبا تاکید نمود که دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا اختلاف داشتن با انریکه نبوده است.

آلبا گفت: دعوت شدن به تیم ملی همیشه هیجان انگیز است اما این بار هیجان انگیزتر. من با انریکه هیچ مشکل و اختلافی ندارم. او در بارسلونا خیلی به من یاری کرد و من هیچ کس را نمی شناسم که از او بد گفته باشد. من هرگز با انریکه یا دستیارانش مسئله ای نداشته ام. ما یکدیگر را خیلی خوب می شناسیم و این همکاری باید به سود هر دوی ما باشد. او سرمربی است که جام های زیادی برده است و شخصیت فوق العاده ای داشته است. شیوه تعامل او با بازیکنانش بسیار خوب است.

آلبا ادامه داد: بدون شک بابت تمام پیغام ها و حمایت هایی که از من انجام شده تشکر می کنم. مقطع کنونی برای من و تیم بسیار هیجان انگیز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2911

به "آلبا: اختلافی با انریکه ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبا: اختلافی با انریکه ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید