انتقال 10 میلیون برگه تعرفه رای به فرمانداری های استان

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حدود 10 میلیون برگه تعرفه رای با چهار دستگاه کامیون، یک دستگاه ون، یک دستگاه خودروی سواری و همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی از وزارت کشور به مرکز خراسان رضوی ارسال و سپس به فرمانداری های استان منتقل شد.

انتقال 10 میلیون برگه تعرفه رای به فرمانداری های استان

محمد زابلی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده توسط کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: حدود چهار هزار شعبه اخذ رای در سراسر استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایجاد شده که از این میزان حدود سه هزار شعبه ثابت، یک هزار شعبه سیار، دو هزار و 411 شعبه شهری و هزار و 612 شعبه نیز روستایی هستند

وی با بیان اینکه پنج هزار خودروی سبک و سنگین وظیفه حمل و نقل صندوق های اخذ رای و عوامل اجرایی را در استان برعهده دارند، بیان کرد: 80 هزار نفر در روز انتخابات شامل افراد ناظر، بازرس، نماینده فرماندار، نیروهای انتظامی و اعضای اجرایی در فرآیند رای گیری انتخابات استان فعالیت خواهند داشت.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی استان برای همکاری در امر برگزاری انتخابات، شرح داد: به استناد ماده 11 قانون انتخابات، تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند تمام امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات اعم از امکانات خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند که بدین واسطه از مدیران دستگاه های اجرایی استان برای این همکاری و مشارکت قدردانی می کنم.

زابلی بیان نمود: حدود 200 دستگاه خودرو برای بعضی از شهرستان های استان که امکان تهیه خودرو ندارند در محل ستاد استان دپو شده تا در صورت نیاز پشتیبانی از این طریق صورت گیرد. در زمینه تجهیز فرمانداری های استان به شبکه ارتباطی فیبر نوری، نزدیک به 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و 60 دستگاه رایانه نیز به بخشداری ها ارسال شده است .

وی در خصوص میزان تعرفه های رای پیش بینی شده، گفت: حدود 10 میلیون برگه تعرفه رای با چهار دستگاه کامیون، یک دستگاه ون، یک دستگاه خودروی سواری و همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی از وزارت کشور به مرکز خراسان رضوی ارسال و سپس به فرمانداری های استان منتقل شد.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه امسال برای اولین بار از دستگاه های الکترونیکی احراز هویت برخط در انتخابات استفاده می شود، بیان کرد: حدود چهار هزار و 900 دستگاه الکترونیکی احراز هویت برخط برای امر انتخابات به فرمانداری های خراسان رضوی تحویل داده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35856

به "انتقال 10 میلیون برگه تعرفه رای به فرمانداری های استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 10 میلیون برگه تعرفه رای به فرمانداری های استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید