یک نقطه نظامی حساس در جنوب عربستان هدف نهاده شد

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد که ارتش این کشور یک هدف نظامی حساس را در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان سعودی با موشک بالستیک هدف قرار داده است.

یک نقطه نظامی حساس در جنوب عربستان هدف نهاده شد

به گزارش خبرنگاران از فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه امروز (دوشنبه)، اعلام نمود که ارتش این کشور یک هدف نظامی حساس را در فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان سعودی هدف قرار داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر در این خصوص نوشت: به فضل خداوند متعال، نیروی موشکی توانست یک هدف نظامی حساس در فرودگاه بین المللی ابها را با یک موشک بالستیک جدید هدف قرار دهد.

یحیی سریع در ادامه با تأکید بر اینکه موشک با دقت بسیار بالا به هدف برخورد نموده، در ارتباط با موشک یادشده اعلام نمود که این موشک به تازگی به کار گرفته شده و هنوز از آن رونمایی نشده است.

سریع در انتها تأکید کرد که این اقدام در راستای پاسخ طبیعی و مشروع به ادامه تجاوزها و محاصره یمن انجام شده است.

این اعلام در حالی صورت می گیرد که ارتش یمن، شامگاه روز گذشته، از عملیات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهدافی در عربستان سعودی اطلاع داد که در آن، از 22 موشک و پهپاد استفاده شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح عملیات یادشده گفته بود که در این عملیات، شرکت نفت ملی عربستان سعودی (آرامکو) در بندر نفتی رأس التنورة و اهداف نظامی در شهر الدمام (شرق عربستان)، با 10 پهپاد از نوع صماد 3 و یک فروند موشک از نوع ذوالفقار هدف نهاده شده است.

او همچنین گفت که با چهار پهپاد از نوع قاصف 2 کی و هفت موشک از نوع بدر نیز مناطقی در عسیر و جیزان در غرب عربستان سعودی هدف نهاده شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79204

به "یک نقطه نظامی حساس در جنوب عربستان هدف نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نقطه نظامی حساس در جنوب عربستان هدف نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید